Min fina



Blev en ridtur tillsammans med Elin på eftermiddagen.
Både skritt & trav, gick kanon fint. :) Skulle ha putsat utrustningen, va ett tag sen nu... Oppss. Men om jag är ledig i morgon så tänkte jag göra klart stallet och ridningen tidigt och ta tag i putsningen. Och om det blir fint väder så tänkte jag ta mig tid att fota lite.

Slänger in lite bilder sen Nicke va lös på banan igår. Orkar inte öppna dom i photoshop, är för lat ikväll.. :P
Är ju samma snygga häst på bilden vilket fall som.. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Johannna-linnéa

Tack så mycket :D Han är ett amerikanskt/franskt/svenskt varmblod,lite korsad ^^ men världens goaste :)

2012-01-23 @ 22:38:18
URL: http://championride.blogg.se/
Postat av: johanna-linneá

Tack så mycket,jo han är ganska stor nästan 1,70m i manke.En del tror att han är fullblod/quter haha :P man ser inte att din är det heller! :)

2012-01-24 @ 13:27:40
URL: http://championride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0