Någon som vet




God morgon!! :)

Uppe tidigt, jag vet.. Men ganska skönt att komma upp i tid. Har ätit frukost och är rätt så redo för dagen ifall dom ringer nu på morgonen från jobbet och behöver folk.. :) Annars hade jag tänkte rida och göra klart stallet nu på förmiddagen. Sen är jag bort bjuden på en fika.. :)

Nu börjar det närma sig. Göteborg horse show! Är det någon mer som ska dit? :)
Igår så ringde jag och boka hotell åt oss, gång avstånd till scandinavium helt perfekt. Vi hade tur att få ett sånt bra hotell för att boka så sent.. :) Vi åker ner på Torsdag och åker hem på Söndag. Vi tänkte ta en sväng om förbi Ullared på hem vägen.. :) Känns som att det kommer bli väldigt skoj.
Men hur hittar man vilka företag som kommer att vara på mässan?? Någon som vet??
Så man kan kika in på deras hemsidor och kolla runt lite.. :)


Kommentarer
Postat av: Ärtan

Jag, Jonna, Linda, Jonnas syster, Lotta D och Karin Z ska dit på söndagen. :) Då kanske vi springer på varandra i röran. Typ varenda hästaffär är där, det är så sjukt stort. Skara, charlies, svensk ridsport, börjes, horze är bara några som finns :)

2012-01-10 @ 10:26:37
Postat av: Malin

Ärtan!!! Jag ska ju oxå följa ;) //Malin

2012-01-10 @ 13:52:49
Postat av: Emma

Ärtan & Malin: Åh va synd vi ska bara kolla Fredagen och Lördgen.. :) Okej fan va kul! :D

2012-01-10 @ 14:52:33
URL: http://klemmas.blogg.se/
Postat av: malin

skulle iallafall gissa på att de e som sthlms. dom har en egen hemsida där de syns vilka som ska komma o sälja..:)

2012-01-10 @ 18:04:42
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0