Styltor

Jag och Malin har precis ridit våra underbaringar! :) Vi testade att rida på ridbanan, gick sådär... Gick att trava tillslut när vi gått överallt på banan hehe. Dom fick lite styltor.. :o Suck! Men på Måndag får Nicke snösulor!! :D (Y) Härligt!
Gick jättebra att rida Nicke idag, han va så lugn och fin. :) Om man jämför med igår, då va han pigg och stressad... Så vi gjorde ingen stor sak av det så vi skrittade hemåt.. :) Men idag va han helt tvärtom.. Lill pojken då. Försökte longera honom lite innan jag satt upp men det gick Inge vidare, gav upp då det vart så snubligt med styltor men gick bättre när jag satt på.. :)
Tog två mobilbilder, hur dåliga som helst men hade inte min riktiga kamera i närheten.. ;P Men men lite fail bilder måste man bjuda på. ;)

I morgon ska jag och Malin testa något nytt för hästarna. Kameran kommer att vara med så avslöjar i morgon vad vi ska göra! ;) Hihih.


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: jag vet.. :( jag resonerar egentligen helt klart som dig, varför jag ens flyttat henne nu. Men det känns så jobbigt! :/ Har en klump i magen nu för jag har ju köpt in mig på vattentunnan liksom, och det var nästan 1000:-.



Denhär hästen som sparkar henne är helt sanslös, han blir inte bättre heller. Så när jag idag stod och studerade honom och jag såg honom måtta spark på sparkt mot (inte på) henne när hon stod helt jäkla oprovocerat så kände jag bara att NÄ, nu fan äre nog. Så flyttade ner henne till brudarna.. En av dom har hon stått med till och från i alla år och dom är typ bästa vänner! :P Så på så vis känns det ju toppen.



Men som sagt, de är vattnet. Och sen blev inte den andra hästägaren så glad över att Bellie lämnar hagen, för dom två gick skitbra ihop. Och jag förstår henne helt.. Så hon vill gärna ha honom med våra, och det får hon ju. Men hon som äger "spark-hästen" vill inte ha honom själv osv. Så ja... Jobbig situation.

2012-01-04 @ 17:21:14
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: annie

SV. Vad kul! :D Du kan väl skicka ett mail till mig så ska du få mina bankuppgifter :) [email protected]

2012-01-04 @ 17:37:41
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0