Onsdag

God morgon..
Idag blir det en lugn dag, ska inte stressa mer än jag brukar.. :) Gick upp kl 7 kunna inte somna om, ätit frukost och kikat lite på datorn.. Nu ska jag fixa i ordning mig och få på mig lite kläder, kan inte gå runt i one piece hela dagen.. :P Tänkte göra mig klar sen åka och handla i lugn och ro, ska även in på Aubiose en sväng också där ska jag bara köpa en saltsten hehe bara... ;) Sen hem och börja fixa med maten så den bara är klar att värma sen om man blir hungrig. Byta om till ridkläder och ut i stallet blir det sen. :) Till min underbara häst!

Kom på en till sak jag ska försöka köpa på mässan i Göteborg, snygga chaps!! :D

Skriver från mobilen.
En bild på bästisarna sen i sommras, Hefner och Nicke <3 Dom är verkligen som syskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0