Ny grimma



En sån här grimma fick Nicke idag av snälla Maria.. :) Hon fick nämligen sitt hööks paket idag efter typ 3 månader sen hon beställde... :o Hallå HÖÖKS vad håller ni på med?! Den passade inte åt Doma så då fick Nicke en lite kärleks present hihi. Han blev riktigt snygg i den, naturliga fina färger. :) Har fått bak läxa också, putsade inte min utrustning... :s I morgon måste jag göra det!  

Red samma sväng idag också fast med Maria. Blev lite mer trav idag, gick kanon fint. Precis bakom stallet fick vi se en jägare som satt i ett jakt torn och hade noll koll bakom ryggen. Han såg inte ens att vi kom och hörde inte att vi ropa heller.. :o Liksom får man jaga så nära inpå gårdarna och i mörker????!


Ibland förstår jag mig inte på dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0