Idag & igår

Sådär då... Ett jobb pass avklarat! 7.30-16.00 de ni haha ;) Gött! Nu är det helg, men för mig som bara är vikare känns det som vilken dag som helst.. Har sökt 2 jobb faktiskt på lasarettet i Falun på en barn avdelning, man kan ju alltid hålla tummarna.. Annars har jag lite andra planer, att plugga. Vem vet , den som lever får se. :)

Idag ska Nicke få vila tänkte jag. Så ska inte stressa ut i stallet än, tänkte gå ut om någon timme. Har hand om Suniis i helgen också. :) Malin är ute på rolig heter som hon är så jävla värd, den ungen kämpar och sliter på som fan med sitt jobb! :o Så i helgen är det jag Nicke och Sune!

Igår tömkörde jag Nicke gick som en dans! Sen fick han vara lös och vi lekte med bollen.. :D Haha nu har iaf nuddat den. Lillpojken är så nyfiken. Filmade med mobilen kommer upp senare.. Sen fick han äta upp sina sista knäckebröds bitar. Putsade även lite igår också. Va på tiden!!
Är ensam hemma hela helgen, tråkigt! Tro om man ska gå upp och våldgästa maraja lite... ;) Hihi.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0