Häst dag

Härlig häst dag! :) Har varit ute på promenad med hästarna idag, Nicke, Doma och Angola. Alla skötte sig riktigt bra. Nöjda hästar när vi kom tillbaka. :) Sen var det bara det roliga kvar, mocka hehe. Gick rätt så fort att mocka Nickes box idag. :o Några av oss i stallet har gått ihop om att hjälpas åt att ta ut våra hästar så var 5:e dag har vi varsit utsläpp, hoppas det kommer funka bra. Vi ska testa 1 månad och se hur det funkar. Jag känner på mig att det kommer funka, iaf för min del! ;) Så nu ska jag göra en täckeslista till Nicke, kan ju vara bra så folk vet vad min häst ska ha för täcke?! ;D Väntar på att V ska fixa ett inplastat A4 pappaer åt mig, men det går lite segt så får ta ett vanligt papper så länge.. Hehe.. Vi börjar med utsläppen på Måndag sen rullar det på, blir jag som får ta första dagen. Känns bra. :)

Nu ska jag ta tag i sysslorna här hemma. :) Inga nya bilder att uppdatera med heller, tråkigt.. :/

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svara gärna på våran fråga i bloggen!

2012-01-21 @ 15:07:02
URL: http://islandstravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0