Blev promenad

Blev ändrade planer i häst schemat.... Skulle egentligen rida en sväng i ny snön men blev en promenad på det hela ist.. Nicke va inte som han brukar. När jag tog in honom från hagen och ställde in honom i boxen så länge medans jag plockade fram allt.. Så såg jag att han stod och skaka i hela kroppen typ. :/ Hade tagit av honom täcket och han va inte kall. Så tog tempen och den va normal. Sen va han lite stressad och nervig mer än han brukar vara.. :P Så bestämde mig för att ta en promenad ist med täcket på, så vi hade det mysigt i skogen ist.:) När vi kom tillbaka så va han sig lik igen. Så inte vet jag då han kanske va lite frussen eftersom det snöat hela dagen, men han är ingen fryslort heller men men.. :) Tur det inte va nå värre! Min lille pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0