Mycket att göra

Hej på er!!

Blev vist dött här!! Sorry. Har fullt upp från morgon till kväll varje dag men nu snart är allt under kontroll. Nytt jobb, utbildning, provat arbetskläder, ställt ut Nicke på lösdrift för 1 månad sen, hittat världens bästa medryttare till Nicke och massssa mer händer i mitt liv just nu.. :)

Har hunnit unnat mig en shopping runda på kupolen när allt lugnat ner sig tillsammans med min underbara vän/arbets kollega Sarah, hittade massa fint plus att vi skickat efter en massa fint också som vi fick idag. :)
Allt är bra med min underbara häst, rids och pysslas om ordentligt. Kommer sakna honom extremt mycket när jag kommer vara borta och jobba. Men men det kommer bli bra.. :)

Skriver snart igen!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0