Fick en bra känsla





Snart ska jag och Fredrik ut och se om vi hittar på nå svamp här i skogen.. :) Ska ta med mig kameran ut i skogen tänkte jag och försöka få några höst bilder..
Igår vart det ett pass med tömkörning med Nicke i paddocken. Satte ut massa korner och så la jag fyra bommar så att det vart som ett L, jättebra lydnadsträning. :) Med L kan man hitta på många övningar. Nicke tycker verkligen det är skit kul att tömköra och så är han så duktig, han blir så himla glad och stolt! :) Han vill hela tiden visa hur duktig han är. Både jag och Nicke hade en superbra känsla hela tiden. (Y)
Nicke fick även prata av sig lite medans vi tömkörde hehe. Gunilla kom och kollade och pratade lite med honom! :)  
Det är ju bra för hästen att få göra annat också än att bara ridas hela tiden, dom bygger muskler av att göra annat också. =) Men det förstår väl inte alla..
Idag ska jag skicka in medlemsavgiften till Sunnansjö och anmäla mig och Nicke.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0