Onsdag

God morgon! :)

Hämta massa lös hö igår jag fick av en i ett stall bortanför oss.. Va nog mer än jag trodde hehe men det gick fort ändå att lassa in det i transporten och sen upp på skullen.. :) Så nu klarar Nicke sig ett bra tag framöver!
Gick bra att ta ut hästarna i morse, trötta små djur det där. :P Skönt att vara i stallet tidigt på morgonen, blir så glad att få vara i stallet. Men mockade inte och gjorde iordning allt det gör jag senare. Har jobbat Nicke mycket från marken dom här senaste dagarna, vilket har gjort STORA framsteg. Lite cavaletti, bommar och korner..  Man kan inte bara sitta i sadeln och nöta och nöta hela tiden, stackars hästar! :o
Nu ska jag ner i den där tråkiga tvättsugan! :P Hehe

Kommentarer
Postat av: carro

taack! :) självlärd faktiskt :)

2011-09-28 @ 11:50:55
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0