Nu ska jag baka




Två nöjda filurer! :)

Nu ska jag sätta igång ugnen och baka en kladdig kladdkaka tills älsklingen kommer hem! :D Mumms.
Har fotat idag när Malin red Sune, vart en del bra bilder.. :) Sen har jag själv ridit min underbara häst. Testade hackamoret idag, lite ovant var det faktiskt hehe men Nicke verkade iaf trivas med det och det är ju bra! :) Så det ska jag inte slänga i sjön! Hehe. Sen har jag varit duktig och putsat massa läder, sadel och träns.. :D Ett stort plus till mig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu har jag fixat lite med bloggen! Hinner tyvärr inte mer idag, men får fortsätta så fort jag har tid igen. Om du inte ser skillnaden så tryck F5 så din webbläsare uppdateras.



Du kommer behöva ändra texten i menyn, den flyter utanför. Det du kan göra är att göra en bild i Photoshop där du skriver en text istället. Den skall vara ungefär 180-200 px, alltså lika bred som din meny. Jag la även in bildlänken till mig. Om du vill kan du maila mig bilden när du är klar. Ungefär som du gjorde med din bildlänk, men nu behöver jag hela bilden och inte bara länken. Ursäkta att jag är lite otydlig kanske, jag är trööött :P

2011-09-08 @ 22:37:21
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0