Måndag



Har varit ute på härlig ridtur i skogen idag med Nicke. Var bara ute och skrittade och tog det lugnt, träna mycket halv halter, gick mycket i skogen över träd som ramlat ner och zick zack mellan massa träd så idag fick han verkligen lyfta och hålla reda på tassarna.. :) Gick jättebra, han va så duktig.
Sen tog jag in Heffe och putsade lite på honom efter jag ridit Nicke, ska försöka hinna rida Heffe i morgon. :)
Så nu har jag precis kommit in och fått i mig lite mat och en glass.. :P Ska ut i stallet igen om en stund och ta in hästarna, vart ju fint väder nu på kvällen så då kan dom få stå ute ett tag till.. :)

I morgon ska jag dra med Fredrik ut så han kan hålla i Nicke medans jag kan fota Nicke pojken.. Och så ska vi även ut och plocka svamp i morgon ist om det blir fint väder! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0