Lortgrisen Nicke


Nicke var en riktig LORTGRIS idag......

Hallojsan! :)

Nu tar jag verkligen kväller.. Eller ja ska åka till Arlanda i natt så måste nog sova en stund om jag ska orka köra.. :) Hästarna fick tillslut nya skor efter lite väntan på hovslagaren.. Gick kanon bra för han att sko båda två, dom var så snälla så. :) Båda stod typ och sova under tiden han skodde.. :P Efter skoningen så red jag lite i paddocken med Nicke återigen testade jag hackamoret och det verkar faktiskt funka rätt bra.. :) Red mycket på böjda spår mycket serpentiner, volter och på en åtta.. Red inte så jätte länge men båda vart nöjda av ett litet ridpass. :)
Nu blir det mys i soffan för mig själv i min One Piece och kolla på Fångarna på fortet, senare kommer Fredrik hem han är i Mora just nu. :)

I morgon ska jag och Fredrik gå på Bio, Jägarna 2!! :D Ska blir spännande, kl 15.00 har vi bokat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0