Glasögon



Sådär då. Nu har jag fått mina ögon undersökta och allt såg så bra ut så. Funderar på att skaffa mig ett par glasögon igen.. :) Skulle vart skönt, en del har ju glasögon bara för det är fint utan att dom har något syn fel! :)
Vad tycker ni om glasögon? :)
Så ska in på Synsam sen och få lite tips. Har även växlat in alla pengar som vart över sen vi kom hem från Turkiet.. Och dom där ridstövlarna får jag hinna med att fixa en annan dag, suck! Men vill ju ha dom lagade och rida i, saknar dom hehe. Men men.. 
Ska fixa till lite mat nu till oss innan vi får besök. Sen ut och fixa stallet. :) Ska fota Malin när hon rider och ska last träna Sune sen lite senare. :)

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Ok.. Nä, jag har inte hälpt någon annan direkt förut :P Inte mer än småhjälp ;)

2011-09-06 @ 13:48:19
URL: http://nobleride.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Jo det kan jag väl göra. :P Vad vill du ha hjälp med då?

2011-09-06 @ 20:11:10
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0