Glad flicka

Wiiehoo.. Känns som att det börjar hända lite nu.. :) Är glad och framåt!!
Har varit ute i stallet med Malin och fotat när hon longerade Sune. :) Och så pratade vi såklart massa skit! ;)
Har kommit fram till vilken klubb jag ska bli medlem för och tävla för om jag nu får för mig att börja tävla. :) Alltså Sunnansjö Ridsällskap. Tror det kommer bli kalas bra! Ska skicka in medlemsavgift så snart som möjligt. Och även anmäla mig och Nicke till våran första klubbtävling hi hi! Någon gång ska vara första gången.
Det är Malins syster Emelie som varit med och startat klubben. :) Sen ska jag även gå med i Team Ö-V, återkommer om mer info senare.. ;) Nu har jag massor av mål som jag och Nicke ska planera upp, känner mig så framåt, nu ska vi visa dom att vi kan! Blir så glad att jag och Nicke får vara med. :)

Nu ska jag ner i tvättstugan och byta maskin sen ut i stallet och ta in hästarna. Vidare in till soffan och kolla på Bonde söker fru! :)

Bilder kommer, hinner inte ladda upp just nu! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0