Underbar dag




Min förmiddag har varit helt underbar! :)
Efter jag varit i Marias stall och fixat klart allting så bjöd älsk mig på lunch. :) Mumms va det smaka gott!
Red Tizzo (Tyskt halvblod) i ridhuset igår och idag för att lära känna varandra lite, hon sköter ju sig utmärkt. Så nästa ridtur ska vi ta utomhus, ska bli riktigt kul. Så då ska Maria följa med på en av hennes andra hästar, OL. Längtar redan. Kanske hon får flytta hem till mig och Nicke.. ;) Hehe. Hon är riktigt riktigt stor, måste verkligen ha en pall för att jag ska ta mig upp på henne, och hon är jätte trevlig att rida, super mysig och mjuka steg, som att sitta på moln. :) Glömde kameran hemma.. Men tog någon bild på mobilen, hatar mobil bilder men men får duga... :P Dom kommer i ett annat inlägg dirket från mobilen..
Nu ska jag smälta maten innan jag går ut i mitt stallet och fixar åt Nicke, blir nog lite sitsträning idag också. Måste ju plåga mig lite också hehe. Men inte i paddocken idag utan i skogen, så det blir kul. :) Men först funderar jag på om jag och Malin ska åka till Aubiose först medans hästarna äter middag och sen rida. Försöker få tag på Malin så får se hur det blir.. :)

Ååh i morgon får jag tillbaka mina älskade ridstövlar som varit på lagning denna vecka, fick nya dragkedjor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0