Tisdag



Får höra så mycket vackert om Nicke nästan varje dag. Både här på bloggen och i min vardag.
Det värmer så otroligt mycket. <3 
Försvinner du så försvinner jag.



Tror jag behöver ha en liten blogg paus, eller ta bort bloggen helt och hållet.. :o

Inte ens ett tack, vad är det för fel på vissa människor idag?! :o
Funderar på att ta mitt pick och pack långt åt............

Aja..
Idag ska jag följa med en kompis till ATG med sin häst. Alltid skönt med lite sällskap. :)
Sen efter det har jag bestämt mig för att ut och söka lite jobb, ska lämna CV på lite ställen där jag hoppas jag kan få in en fot. Annars blir det tyvärr så att jag måste börja söka på annan ort! :o Sarah som flytta hemåt eller ja till Mora har ju jobb nu så Borlänge va inte så lätt att få jobb i.. Jag måste verkligen tänka lite nu på min framtid..

Ikväll ska jag och V till Lisselhaga (tror det stavas så) ridhus och kolla lite på träningar. Funderar ev på att vara med någon gång.. :)
Sen senare blir det fotbolls kväll hehe, V och hennes pojkvänn fråga om dom fick kolla hos oss för deras 4 funkar inte som den ska.. :P Så kul för Fredrik som också gillar fotboll. :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning så jag är redo.


Kommentarer
Postat av: Ida S

Nooooooo, ta inte bort bloggen! Ett av dom bästa grejerna man gör på morgonen ju, läsa din blogg och dricka kaffe! :)

2011-10-11 @ 15:27:23
Postat av: malin

inte bort med bloggen!!!!!!!!



Ni är SÅ himla fina!:D

2011-10-11 @ 15:32:24
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: malin

nee, bloggen blir kvar, lika så du!:)

jättefina bilder, längtar tills jag få se alla :)

2011-10-14 @ 22:26:20
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0