Ute låst igen

Oj här vart det tomt. Men ganska skönt att inte blogg ibland också.
Igår red jag i paddocken, jag och Malin skulle rida ut tillsammans efter vi varit på Aubiose men det vart så mörkt så vi tog ridbanan istället.. :) Va jätte nöjd över ridpasset igår, fan va han börjar bli fin! :D Och folk som står och tittar på när jag rider, får massor med beröm om hur fin han är och vilket bra jobb jag gjort osv!! :D Blir så glad!
Använde bara stigbyglana när jag red fram sen vart det sittsträning utan stigbyglar hela passet och det gick skit bra.
Och idag har jag inte gjort något speciellt alls. Nicke har fått vila, passar bra när det är skit väder..
Köpte inget på Aubiose igår heller, gick tipspromenad och testade vilken storlek jag ska ha på Charles Owen hjälmen så nu vet jag det nu är det bara att beställa! :)
Haha sitter i trapphuset och väntar på Fredrik han är och jobbar och jag tog in hästarna sen råka jag glöma nyckeln så nu är jag utelåst också! :P Suck va jag är klantig, inte första gången detta händer heller hihi ooopps..

I morgon ska jag jobba mellan 10-15 sen ska jag försöka hinna rida Tizzo också efter jobbet och sen vidare hem och fixa åt Nicke som också ska ridas. :)


Kommentarer
Postat av: jossan

SV: Har tyvärr absolut ingen aning. Har gått in på mitt ebay-konto och kollat på mina köp men de finns inte kvar där, tyvärr.



Varför behöver du veta de? ;o :-)

2011-10-07 @ 10:08:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: carro

tack :D en äldre dressyrherre:) han är typ 20 år:) men han kan allt typ piaff passage och sånt :) jätte duktig men han är mycket häst att rida så det är så kul för man måste göra precis rätt annars går han inte :)

2011-10-08 @ 10:01:05
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0