Storstädning

Halloj.

Håller på att storstäda hela lägenheten och tvättar. Började vid typ 9 tiden i morse så nu är det bara tvätten jag väntar på att få klar, sen ska bilen städas och tvättas.. Sen får jag gå ut i stallet! :D
Igår red jag och Malin på en jätte stor fin stubbåker. Och Veronica fick låna min kamera och fota oss när vi red. :D Gick mycket mycket bra, tills vi skulle galoppera brevid varandra. Då gick det undan, men vi fick stopp på dom till slut hehe.. Men men klart att hästarna blir överlyckliga och glada! :D Så nästa gång ska vi få det lugnt och fint. :)
Försökte lägga upp ett inlägg igår om ett par kotskydd jag ska sälja men det ville inte funka.. Så ska se om jag kan få till det nu.
Ska fösöka få någon ordning på dom 321 bilderna som blev igår :o Och hoppas på att det kommer upp några av dom idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0