Spökjakt ikväll




Nicke var jätte duktig när vi klippte honom!! :D Ååh så duktig han var. Jag tror han tyckte det var skönt att bli av med lite päls, han njöt verkligen. :) Så en egen klippmaskin ska jag köpa mig! :)
Har varit i stallet sen i morse när jag tog ut Nicke, bara varit in och ätit lite då och då.. Så nu har jag precis kommit in, va ut och mötte upp Malin och Sune som varit och tävlat hela helgen! :D Hade gått så bra så för dom. :)
Nu väntar vi bara på att klockan ska bli halv 8 så vi kan åka på spökjakt.. ;) Hehe läskigt.
Sarah har även varit hit på en snabb på hälsning. :) <3 Åh saknar både henne och Hefner varje dag! :(

Kommentarer
Postat av: carro

tack :D oj jag minns inte jag beställde min :) men jag tror att jag har en 57 nu fast jag kan ha 56 på andra hjälmar så finns det i butik så prova gärna en storlek först om du beställer hem en :D

2011-10-02 @ 20:03:25
URL: http://benzie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du får säga till om du hittar några ;)

2011-10-02 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0