Shoppa ridhjälm

Nu har jag bestämt mig. Till veckan klickar jag hem en ny ridhjälm och det blir en charles owen wellington classic. :D
Har gjort klart allt i stallet, ska rida senare i eftermiddag.. Ska på möte/föreläsning mellan 13-17 idag.. :) Ska bli rikitgt kul. Skönt att ha ett extra jobb vid sidan om.. :)
Till veckan blir det fullt upp, då får jag jobba jobba både i stall och hos Malin. :) (Y)
Har insett nu att jag måste börja skriva en lista på allt som ska köpas till mig och Nicke.. :o Blir bara mer och mer så till slut glömmer jag bort hälften. Så ska skriva en lista och prioritera det som är viktigast just nu att köpa. :) Så blir det nog jättebra! :)
Nu ska jag göra mig iordning, ge Nicke lunch sen åker vi iväg.. :)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ne de vet jag inte tyvärr. Ja det är äkta ;P

2011-10-01 @ 11:27:20
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: jossan

SV: Det finns ju alltid risker med att köpa på sidor som tradera och ebay, liksom blocket och andra annonssidor. Men på tradera och ebay har dom ju omdömen man kan kika på. :)

2011-10-01 @ 21:15:35
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0