Packat och klart

Nicke kändes jätte fin idag. Red först en sväng i skogen sen kände jag igenom honom på en åker. Han va med mig hela tiden, mjuk, fin och framåt.. :)
Efter ridturen så putsade jag sadel, träns, ridstövlarna och läder benskydden. Packade klart allt på en gång så nu är jag laddad och redo. Börjar bli lite nervös, eller inte direkt nervös mest kul. Det är ju bara en träning, men ändå! Har inte varit iväg och tränat för någon sen jag bodde hemma i Älvdalen! :O Men ska som sagt bli jätte kul! Vi på träningen har ju alla något gemensamt, att vi rider ridtravare!!! :D (Y)
Har precis lagat mat vart super gott. Nu har jag en jordgubbspaj i ugenen som vill ätas upp.. :P Sen ska jag ut och ge hästarna middag innan jag åker och tankar bilen och handlar lite gott tills i morgon.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0