Nöjd matte och nöjd häst

Hallojsan! :)

Går direkt på saken. Både jag och Nicke är nöjda av dagens träning!!! Shit vilken duktig häst, är super duper glad. Han var så duktig så. :) Behövde ju inte vara nå nervös alls. Helt cool lugn va Nicke hela tiden, så jag vart så lugn själv när Nicke va så lugn.. Och det gick hur BRA  som helst att lasta både när vi skulle dit och hem. Blir så glad, underbara häst.
Va jätte kul att komma iväg och få träna, behövs för oss båda. :) Längtar redan tills nästa gång!
Nu är jag trött och kommer att sova gott i natt känner jag. Ska bara få i mig lite kvällsfika.
Och snälla Veronica som va så snäll och följde med mig, tack! Hon fick låna min kamera också och knäppa massa kort. Men hittar inte sladden nu så bilder kommer upp i morgon. :)
Nicke ruska av sig och frusta när vi skrittade av, så han va verkligen nöjd kille. :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0