Mys dag


Veronicas fina Angola

God morgon. :)

Kan inte sova längre. Kom hem vid typ 03.00 i natt och var super trött, och gick upp nu halv 10. :P Orka inte sova längre.. Men det gick kanoners att jobba, trivs så bra där det är så kul. :)
Nu ska jag äta frukost sen gå ut i stallet och göra klart allt. Ska tömköra Nicke idag tänkte jag, fick ju låna tömkörnings sakerna av Veronica igår efter att hon va hos mig och Nicke igår och hälsade på med hennes häst. :) Igår red jag Nicke på hackamore och barbacka, gick jättebra. Har inte använt hacket så mycket, men han verkar trivas med det.. Sen tökkörde jag honom lite efteråt. :)
Ikväll blir det bara massa mys med Fredrik vi ska göra hemmagjorda hamburgare och äta massa gott. Har inte sett varandra på hela helgen typ! :o Så ska göra klart allt i stallet nu sen bara ta det lugnt och vila. Börjar bli mer och mer förkyld och ont i halsen också.. :/
I morgon jobbar jag på hemtjänsten 15.00-21.00. Ska bli kul att jobba lite med gubbarna och tanterna, va ett tag sen nu..

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Fin häst :)

2011-10-23 @ 19:34:05
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: malin

duger inte min gjord längre? buhuu :(( ;))

2011-10-24 @ 21:18:50
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0