Mycket på schemat i morgon

I morgon har jag fullt upp från jag vaknar tills jag går och lägger mig, älskar att ha något att göra om dagarna! :D Kl ringer strax före halv 7 då börjar min dag med snabb frukost, ta ut hästarna före kl 7, morgon promenad med Mysan, mocka och göra klart allt i stallet, åka till nästa stall och jobba lite fixa åt Marias hästar, motionera 2 av hennes hästar, hem och ge Nicke och Sune lunch, motionera Nicke, Stallmöte kl 17-18, gå med Mysan (men hon rastar sig själv då hon är lös jämt i stallet för det mesta, duktig hund :) ) sen tror jag att jag gjort allt, säkert glömt något men men.. :)
Och ungefär såhär blir min dag på Onsdag också fast då inget Stallmöte. :)

Nu ska jag sova! :) Godnatt

En mobil bild får det bli.. :/
Men Mysan hjälpte mig och Fredrik med höt vi hämta för 1 vecka sen.. ;) Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0