Min dag

Går inte att ladda upp någon bild suck..

Oj oj nu är jag trött. Nu ska jag krypa ner under täcket och ladda för en ny dag. :)
Är mycket nöjd med denna dag. Uppstigning halv 7 i morgon, ta ut hästarna, åka till Marias stallet och fixa åt 2 av hennes hästar och rida. :D Älskar att få vara i stall. I stall kan jag verkligen koppla av! Så ungefär så ser min förmiddag ut i morgon. :)
I morgon är det kundkväll på Aubiose också som jag och Malin tänkte åka och kika på. :) Då kommer det att följa med hem lite smått och gott hoppas jag.. ;)
Idag red jag en av Marias hästar, ett tyskthalvblod hon lånar. Gud vilken härlig häst. Trodde hon skulle bete sig som hon gjort mot Maria och en annan som ridit henne.. :o Men nej då inte, hon verkade trivas mycket bra med mig sa Maria, hon var ju super snäll. :) Så henne blir det attt rida nu fram tills hon åker hem och det är om typ 2 veckor.. :(  Men Maria var så glad att jag ville komma och rida henne då jag hade tid, och det gör jag mer än gärna. :) Bara jag inte blir för förtjust i henne.. :P Nejdå, som jag sagt tidigare sviker aldrig Nicke! :)
Ska ta med kameran i morgon och ta lite bilder.
Sen har jag självklart ridit min stjärna också. Han får mig alltid på bra humör, ler varje gång jag rider honom. :) Plågade mig själv idag och inte Nicke hehe, siststräning vart det för mig utan stigbyglar.. :P Hehe men det gick faktiskt bättre än förväntat..

Stallmötet gick bra också. Får se nudå hur allt blir.. :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0