Lite uppdatering

Hellu.. :)

Vart lite lite skirv sugen.. Idag ska vi få nya tapeter i köket, hoppas vi... Dom har iaf sagt att det ska fixas idag men ja..
Har tagit ut hästarna. Så nu ska jag få i mig lite frukost sen åka till Marias stall och fixa allt åt henne.. :) Senare kommer pappa och ska hämta Mysan. Mysan åker hem till Älvdalen idag till mormor.. :( :) Sen ska jag ta tag i att mocka ur hagen, nu fick vi ha kvar våran gamla hage. :D Så bara att börja mocka en till hage.
Veronica visa mig igår en hel del häst saker hon köpt på Ullared. Fatta hur det börja klia i fingrana!! :O Hur mycket snyggt som helst! :) Så nu har jag kollat upp bussresa till Ullared.. :D Wiihoo! Tänkte först om vi ska åka bil ner men ska kolla upp lite vad det kostar med buss eller bil.. Vi ska fösöka komma iväg innan det blir snö och vinter iaf. Kul att åka med hästbrudarna! :D Så det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0