Lite nyheter

Hallojsan! :)

Nu händer det grejer känns det som!
Går iaf super bra på hemtjänsten, har haft min 2 inskolningsdag idag av 3 så det känns super. :) Jätte trevlig personal och trevliga tanter och gubbar.. :) Har ju jobbat i hemtjänsten mycket förut både i Älvdalen och i Säter så det trivs jag med. Och har redan blivit frågad om jag vill hoppa in extra, självklart liksom! :D  
Och den roligaste nyheten är väl att jag äntligen hittat en grupp för ridtravare! Så nu finns det ingen återväno nu har jag änmält mig och Nicke till träning. Så på Söndag blir det träning! Ska bli skit kul att få komma igång igen och äntligen hittat en sån grupp. :) Så nu ska jag bara få någon som kan följa med mig, behöver lite hjälp. Men det ska vi nog lösa. Malin kan nog inte för hon ska iväg på tävling. Transport är iaf löst och bilen är lagad och klar så vi ska då iaf komma dit. :) I värsta fall får jag väl åka ensam då, vill verkligen dit! :(
Så idag eller i morgon ska jag lastträna lite och se om Nicke kommer ihåg hur det gick till.. :P Hehe.
 

Kommentarer
Postat av: malin

detkommer o gå skitbra!:) ja hjälper om ja hinner :)

2011-10-25 @ 22:11:36
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0