Härliga människor

Hohoho! :)

Härligt att alla läsare håller sig kvar fast det blir dåligt med uppdatering nu för tiden.. :D

Igår var min sista inskolningsdag på hemtjänsten, trivs kanon braaa! Härliga människor! Så nu har jag skrivit upp mig att jag kan jobba alla dagar hehe. Längtar redan tills jag får jobb.

Igår lånade jag Marias transport och lasttränade lite med Nicke. Nicke är super duktig, snart lastar han sig själv! :D Duktig kille! :) På Söndag ska jag och Nicke iväg och träna, härligt att komma igång igen! :) ♥
Han verkar trivas i Marias stora ljusa transport och det är bra. Det ska vara trevligt för hästarna att åka transport!
När han kommer in i transport ja då står han som ett ljus, han står så snällt så. Vi åkte en liten sväng också när han ändå va i transporten. Men vi räkna ut att min bil inte får dra så tungt så jag och Maria ska byt låna bil på Söndag, så himla härligt att man kan hjälpa varandra. :) Snäll snällt. Och så får jag sällskap med mig också på Söndag, Veronica va snäll att erbjöd sig att följa med. :)

Nej nu lä jag fortsätta med det som behövs göras, har ett antal kilo tvätt att tvätta suck... Diska och städa undan lite här. Sen tar jag stallet, ska mysa ut på en tur idag jag och Nicke. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0