En lång dag

Tjoohoo..

Sitter i soffan och har precis ätit kvällsfika, en macka och en tallrik fil med flingor min mat för idag förutom frukost i morse.. :o Har även mina fötter i ett fotbad, härligt som tusan. Dom vart så frusna nu här mot kvällen.
Vet inte riktigt vart jag ska börja berätta min dag.
Börja iaf med att Maria kom hem till mig vid 12.00 tiden på en fika, kaffe och paj. Sen lämnade hon sin katt Lowa här som ska vara hos oss ett tag, så nu är vi kattvakt. :) Mysigt. Sen så åkte vi iväg till dalviks kvarn och hämtade massa stolpar till hagen.. Och efter det så åkte vi till Marias morbror och red hans 2 hästar. Red ut en tur i skogen på dom och travde och galoppade. Riktigt kul var det, så snälla hästar så. Kul att testa att rida andra hästar också, nyttigt rättare sagt! :) Och efter det så åkte vi hem till vårat stall, mockade och fixade i ordning allt. Vart så mörkt och sent skulle egentligen skritta ut en sväng på Nicke, men blev lite longering och gå över en "bro" i paddocken ist. Tror han vart nöjd ändå. :)
Igår på träningen så var det en tjej som inte ville tro på att Nicke är en varmblods travare (ridhäst), hon trodde alltså inte på våran tränare förs hon såg frysmärkningen då fick hon väl ge sig och tro på henne hehe. Så det va lite kul. :) Dom tyckte han var så fin så. Fick höra mycket bra om min lilla pojke.

Sen får jag så många gulliga och fina kommentarer av er läsare också! :)

Ska sova och ladda för morgon dagen, utsläpp sen ATG kliniken.

Nu är jag riktigt trött och så sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0