Nöjd matte





Du betyder så mycket. <3 
Jag försöker att inte bry mig om vad folk säger men ibland tar det så himla hårt och jag blir så ledsen. Får för mig att jag lika gärna kan lägga ner alltihopa och göra något annat. Men ensam är stark!  

Jahapp har av njutit denna Söndag och ska strax krypa ner under täcket, är helt slut och trött...
Har varit iväg på träning jag och Nicke idag. Är super nöjd med dagens träning. :) Hade markarbete på schema. Cavaletti serier med både långa och korta avstånd, och två hinder på en volt. Travade in på serierna, först skulle man länga stegen göra halt mellan två korner sätta igång i trav över nästa serie och korta stegen. Sen från andra hållet men då lägga en volt mellan kornerna i trav sen vidare mot serien med längda steg. Hinderna på volten skulle vi hoppa ett i höger varv och ett i vänster varv, hoppa i trav och landa i galopp och galoppera ett varv runt fyrkantspåret..
I morgon efter jag tagit ut hästarna tänkte jag göra klart allt och rida på morgonen om det inte är så himla kallt..
Veronica följde med idag också hon hade hand om kameran, men såklart så hjälpte hon mig med allt annat också kan inte få en bättre hästhjälp! :o :D Sen är det så kul att någon kan fota som man får lite bilder och minnen. :) 

 


Kommentarer
Postat av: jossan

Fina!! :)



SV: Dom är från Hööks. :-) hehe jaså :D Jag som tkr att jag har dom rätt ofta, haha är rädd att läsarna ska lessna på dom. Men ska försöka ha lite oftare då! ;D

2011-11-14 @ 08:32:46
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ni är så fina så =)och vilken mästerfotograf du måste haft ;)

2011-11-14 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0