Torsdag


Vill ha sommar..

God morgon..

Uppe tidigt, vet inte varför.. Kan inte sova heller när jag är sjuk. Har fått i mig lite frukost men det va inte mycket.. :/ Ska försöka pallra mig ut i stallet nu snart och göra klart allt, får se vad jag orkar hitta på med Nicke idag?.. Gick en prommenad med honom igår. :) Men skulle väl egentligen inte varit ute och ansträngt mig men men smällar man får ta. Ska ligga inne och vila sen resten av dagen innan det är möte kl 16.15 sen vidare till Säter och jobba.. Sen ska vinter däcken på på bilen också men som tur är så fixar Fredrik det. :)
Ser ut att bli en grå och trist dag idag.. Suck.. 
Ska ta en ipren så jag blir pigg i någon timme iaf..  

Har lite funderingar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0