Tisdag

God morgon.. :)

Vart en toppen dag igår också.! Fick ju umgås med min underbara Sarah. Åkte och hälsade på henne, vi gick lång lång promenad med Mysan & Elvira dom vart så glada att få leka med varandra igen. :) Kolla på film, drack glögg och åt pepparkakor och bara hade det gött.
Hängde med Malin på litet äventyr sen också på eftermiddagen. ;) Sen vart det promenad med Nicke tillsammans med Veronica och Angola. :)

Får se vad den här dagen har att bjuda på. Jag och Malin ska iaf och hämta en ny höbal till hästarna att ha i hagen.. Ska gå ut i stallet om en stund och rida och göra klart allt.. :) Försöker klura ut vad jag ska köpa åt Malin och Sune i julklapp?! :o Hjälp mig! :P

Har fått min reflexskärm nu. Tänkte jag ska försöka testa den lite idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0