Söndag



Jahapp.. God morgon!

Vad händer idag då??! Har precis ätit frukost. Ska byta om till ridkläder nu och gå ut i stallet. :) Rida och fixa klart allt.. Sen vid 2-3 ska jag ut med hundarna jag hjälper en med här på gården. Sen någon gång så ska jag hämta hem Fredrik också idag hehe får se när det blir.. Funderar på om jag ska ner i källaren och leta fram jul kartongen och börja jul pynta lite här hemma idag! Mysigt. :) Hittade inte nå på kupolen igår till mig, köpte julklappar till Fredrik ist hehe. :P (Y)

Idag ska vi iaf boka biljetterna. Veronica bjöd oss ner till henne på glögg och pepparkakor senare i eftermiddag/kväll. Så det blir perfekt till när vi ska boka biljetter hehe.

Nästa helg så får jag besök. Då kommer mamma, mormor och Mysan ner och ska vara här hela helgen! Ska bli riktigt mysigt. Då får Mysan stanna kvar hos oss sen. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0