Snorig och hostig


Min fina lilla pojke. <3

Idag har Nicke fått nya skor på fötterna.. Gick så bra så. :) Snäll häst. Idag är det Nickes vilo dag, han har gått så himla bra nu dom senaste dagarna så det är han värd min lilla pojke. Igår gick vi ut på en promenad efter helgens äventyr hehe. :) Har gjort klart stallet tidigt idag, mockade och fixade klart allt i morse när hovslagaren var där. Gjorde lite överraskningar till Malin och Elin också medans hovslagaren skodde Nicke och Sune.. ;)
Har blivit jätte förkyld och hostig efter helgen. Alltså sjuk! Hoppas jag blir frisk tills på Söndag för då ska jag och Nicke iväg på träning igen!!! :D
Nu ska jag dricka massa te så min hosta kan försvinna någon gång! Och mysa ner mig med min OnePiece i soffan.. Myysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0