Ska avnjuta kvällen

Puuh..
Nu får jag ta lite vila. Jobbade igår 18.00-23.30 och idag 12.00-20.00.. :) Gick kanon.
Så nu ska jag avnjuta denna kväll framför tv:n med en cola och kexchoklad! Mumms.
I morgon får jag fiiin besök av en riktig gofiis. :) Är hemma själv hela helgen, Fredrik är på äventyr han! ;)
Nicke fick en vilodag idag. Tänkte jag skulle rida idag när jag kom hem från jobbet, men fick jobba över  så då sprack min plan hehe. Men Nicke dog inte av de.. Tömkörde honom runt här i byn igår, gick så bra så. Riktigt kul när det går bra.. :)
I morgon blir det en ridtur ut i skogen. Sen på Söndag blir det att åka iväg på träning. Och nu behöver jag inte vara nervös inför träningen, har en sån cool lugn häst som gör mig så jävla lugn! :o Helt sjukt min lill kille.
Har tagit lite nyare bilder också men orkar inte ladda över dom från kameran just nu.. Trött..

Men skriver snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0