Nya ridskor

Jodhpurs, ekonomisk

Har mockat och gjort klart allt i stallet. Ska ut på en ridtur nu bara. :)
Följde med Maria hem efter vi släppt ut hästarna och mockat och fick se hur fint dom bodde. Men snart flyttar dom hit. :D Sen åkte vi in på Aubiose när vi åkte tillbaka till stallet. Skulle bara köpa skor till Nicke då hovslagaren kommer på Måndag, meeen det råka bli ett par skor till mig också av märkte  Horze.. ;) Hihi.. Så skorna på bilden sånna köpte jag, hoppas dom är lika sköna att rida i som det var att gå i dom. Nu ska jag bara köpa ett par snygga chaps till också så blir det kanon. :) Nu har jag shoppat mycket. Igår kom Hööks paketet också och allt var super snyggt och passa kanon! Alltid kul med nya saker.
Har precis ätit. Så nu ska jag ut och rida innan det blir mörkt.

Kommentarer
Postat av: carro

jaa eller huuur :') han är bäst! Det värmde verkligen!

2011-11-03 @ 14:56:54
URL: http://benzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0