Ny bil

God morgon! :)

Nu är stallet klart, bara ridningen kvar! :) Men det gör jag när jag kommer tillbaka. Har precis duschat ska fixa mig lite nu sen sticker jag.. Vet inte när sist jag shoppade?! :o Förr shoppade jag jämt till mig själv. Nu har jag mest bara shoppat till Nicke, men det är så det ska vara! :D Jag har allt jag behöver, har inte just något shopping sug längre. Men nu är det ju snart jul så kanske dags att börja inhandla julklappar.. :)

Igår fick jag i dom sista broddarna i Nickes skor. Så nu kan vi rida säkert! ;) Dåligt underlag över allt nu, utomhus, ridhus och på ridbanan. Så nu kan väl snön få komma då så det blir lite mjuk ute. Vissa ridhus är det ju livsfarligt att rida i. :o

Idag får jag se min nya bil jag fått av pappa! ;) Har ju världens underbaratse och snällaste pappa jag! Har fått en ny bil av honom hihi. Så nu har jag en till bil. (Y) Den nya får jag dra tungare släp med också, kanon ju! Audin vi har får ju dra mycket den också men inte Marias släp som jag lånar när jag ska någonstans (får låna den hur mycket jag vill och när jag vill (a) snäll Maria) hennes släp är lite för tugnt men har kört det släpet med Audin en gång till en träning och det gick kanon, men inte kanon om polisen skulle sett mig hehe.. Så nu kan jag köra säkert framöver. ;) Nej nu börjar det bli bråttom!

Kommentarer
Postat av: william

men gud vad orligt med ny bil:D får lägga ut en bild på den sen:D



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina "Sweet Things" bilder:D?

2011-11-19 @ 13:05:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0