Morgon pigg

God morgon!

Ligger i sängen och försöker mobil blogga.. Kan säga att jag är väldigt morgon pigg! Malin tar ut hästarna idag men ska snart kliva upp och dra på mig stallkläderna och gå ut och fixa klart allt.. :)

Kanske får besök idag av pappa. :) Annars i helgen. Sen skulle nog Sarah komma förbi också roligt roligt! :)

Jahapp gårdagens. Longerade Nicke i paddocken (utan longerings lina) ;) Är lite bekväm av mig men har ju en duktig häst som springer runt på en fin volt och lyssnar så bra så! :) Sen hade vi Stallmöte, seriöst Jag har haft Nicke i stallet nu typ 10 månader och jag har tappat räkningen på hur många Stallmöten vi haft!?!? :O Helt sjukt! Och kommer aldrig fram till något vettigt heller alla är typ tysta.. Onödiga Stallmöten. Är det inte Stallmöten så är det hagbygge eller tvärtom. Men nu har jag snart funderat klart, blir det stallhyreshöjning på detta stall med så dålig service och betalar för ingenting JA då är en kund borta.. Ska ringa ett samtal idag och höra lite.. :) Tråkigt men sant. Trodde det inte själv.

Nej dags att kliva upp kanske.. ;) Just ja kom på att jag har tvätttid nu!!
Tjoohej!

Har även lättat en klump ur min mage. Skönt! :)
Vänner håller ihop.!

Malin dags att ta en revansch i Super Mario eller?!?! ;D Hahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej! :) Ja det tycker jag absoluut! kaffe o kaka? ;)

2011-11-24 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0