Lite mycket nu

Oj nu vart det en lucka här igen. Men men..
Har inte haft tid och ork då jag jobbat om dagarna plus att en nära ligger på lasarettet!!! :'(
Vill inte gå in mer om det.

Igår jobbade jag iaf 7.30-16.00 riktigt skönt lång pass. Hehe dom ringde typ kvart över 7 sen var det bara att kasta sig ur sängen och klä på sig sen åka och jobba.. :P
Försökte tömköra Nicke igår på ridbanan, men har kommit fram till nu att det var sista gången jag är på den med Nicke, den börjar bli hård nu.. :/ Ridhus tack! Men Nicke gjorde så gott han kunna, men vart bara att skritta gick inte att göra så mycket sen gick jag bakom och snubbla.. Så ja ett ridhus hade ju inte suttit helt fel! ;)

Nu har äntligen Fredrik kommit hem. :) Fick 3 stora toblerone av honom sen är det en present till jag ska få en tidig julklapp men vet inte när jag ska få den. Han är så hemlig.... ;) Kan nästan säga vad det är men väntar tills jag fått se vad det är..

Idag ska jag försöka skruva i brodd i Nickes skor. Är ju snor halt bara från stallet till hagen på vissa ställen. Iaf så att han får lite fäste. Men måste då först till Aubiose och köpa en gängtapp. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0