Kom precis in från stallet

Kom precis in från stallet, tagit in Nicke och Sune för kvällen och kvällsfodrat. :) Skönt att få ta in sin häst när man vill, skönt att dom kan gå ute så länge det går. Nicke hade gärna stått ute ett tag till tror jag.. ;)
Men en annan sak jag börjar blir lite irriterad på i stallet är att sadelkammaren står helt olåst, och det är helt tomt i stallet. Antingen så ska jag skaffa mig ett sadelskåp, för man vet ALDRIG när tjuven är framme och tar allt.!! :O Inte kul att komma ut och sadeln och utrustningen är borta.
Börjar sakna mitt förra stall hemma i Älvdalen mer och mer... Synd bara att det inte finns något jobb där hemma.. :(
Har iaf varit och kikat lite på hoppträning nu på kvällskvisten med Veronica sen följde jag med henne till hennes stall och fixade.. :) Så nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta kvällsmat. Känner att jag skulle nog ha stannat hemma och ligga i sängen och vila, men icke då. Får ta skiten nu ist.. Mååår skit är sjuk!! I morgon måste jag ta det lugnt, men ska rida iaf.. ;)
Ska nog klä mig varmt i morgon och ta med kameran ut och fota lite. Va ett tag sen nu jag lekte med den. Måste få lite höstbilder. :o


Kommentarer
Postat av: jossan

Sätt lås på dörren då? Det har vi. Plus övervakningskamera :D

2011-11-09 @ 08:16:58
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0