Göteborg horse show

Kom precis in från stallet. Nu blir det te och en macka. :)
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min dag i morgon.. Ska försöka göra klart stallet innan jag åker till kupolen iaf, antingen rider jag innan kupolen eller efter när jag kommit hem innan det blir middag hos pappa. :)

Föresten glömt att berätta en sak. Vi planerade ju att åka till Ullared nu innan jul, men vi skippar det och åker till Göteborg horse show i Februari ist! ;D Och tar Ullared nästa sommar. Det låter väl inte så dumt va? ;)
Så nu i helgen så ska vi boka biljetter. Ska bli riktigt kul att se horse show i Göteborg, har ju sett i Stockholm en gång så nu vill jag höra om det är som folk säger att det är bättre i Göteborg?! ;) En sak är säker kommer shoppa som faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0