Fredag



God morgon.

Kan inte sova länge på morgonen, gick upp kl 7 duscha och åt frukost. Så nu ska jag snart åka och stor handla bara Fredrik vaknar någon gång..
Rid skorna jag köpte igår på Aubiose va helt underbara att rida i!! :O Och 320 kr för ett par rid skor är ju ingenting. :D Hehe ska dit idag igen och följa Malin och köpa skor till Sune som också ska skos på Måndag tillsammans med Nicke. Så tänkte köpa paddar att ha när jag lindar Nickes ben. :) Har shoppat mycket saker nu på dom senaste dagarna, men va fan jag dör inte av det. :P Klart man ska ha nya och fina saker, Maria tyckte jag var värd det så det känns bra hehe. ;)
I morgon ska vi ha stall mästerskap för oss i stallet, hoppning, dressyr, western och tömkörning. Så ska göra några moment i varje, inget mycket mest bara för att umgås och ha kul. :)

Igår skritta jag en sväng ute fick sällskap av Elin. Sen så gick vi in på banan lite och travade lite, sen så gick vi över en så kallad "bro" som inte alls var några problem för Nicke. :) Den ska vara ett av momenten i western. Ska se om jag kan fixa filmen som Maria filma oss igår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0