Söndag

Hallå! :)

Kom precis in från fina värdet! Har varit ute och fotat hela dagen och haft häst ridning hehe. :) Helena fråga igår om hon fick komma ut och fota mig och Nicke lite idag, så jag sa självklart!! Så idag har Erik,Emma, Helena och fredriks pappa fått ridit på Nicke. Alla tycket det var kul! ;) Till och med Nicke tyckte det var jättekul, det sa han. Djurprataren var med oss där ute i paddocken, så Nicke sa en massa fina saker. Min lilla plutt! :D
Sen gick vi ut på ängen och fotade en massa där jag och Elina var och fotade igår. Så i morgon får jag alla bilder Helena har tagit. Elina fotade lite hon med med min kamera.. :)
Nu ska jag strax göra mig klar för att åka till Falun och äta middag hos pappa. :) Tänkte kanske svänga förbi och kolla på hopptävlingarna i Falun också innan vi ska äta.

Bild från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0