Helgen

Halloj! :)

Har haft en underbar helg, massa god mat, tårtor, paket och glada människor! :D

Kom hem till mig för en stund sen. Har sovit hos Sarah & Klara i natt, mysigt! :) Så nu har jag ätit frukost och duschat, ska väl snart gå ut till stallet och fixa lite. Hästarna har fått sovit inne i helgen, det har åskat, blixtrat och regnat hela helgen typ.. :/ Idag också säkert, solen syns inte till..
Jobbade på Donken igår, faan va jag trivs alltså! Så himla kul! :) Så trevligt folk som jobbar där. Inga pensionärer man jobbar med precis. Som i vården där är det typ bara sånna som snart ska gå i pension känns det som, iaf på dom ställen jag jobbat på.. :P Roligare att jobba med yngre folk, då kan man skratta och ha roligt! :D Haha.
I Lördags bjöd pappa på mat för jag fyllde år. Vi åt på broken dreams, as god mat och jätte mysigt ställe! Vart förrätt, varmrätt och efterrätt! :) Mumms! 
Nej nu ska jag göra någon nytta! :)  

Kan man ens kalla det vänner!? Nej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0