Nya skor

God morgon!

Nu har Nicke fått nya skor. :) Det var tur det, för när jag tog in han så var ena bak skon nästan helt av.. Så det vart igen ridning igår, men idag blir det rida. :) Så idag ska vi hitta på en nya ridväg. Tänkte äta frukost nu sen gå med Mysan.. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran när vi går, så det blir lite bilder.. :) Sen blir det stallet hela förmiddagen.. Sen vid 4 tiden ska jag hjälpa Malin med transporten, och ska även köpa foder till Nicke. :)
Fick även höra av en tjej i stallet igår, att Nicke såg så trevlig ut att rida. Så jag verkar ha gjort ett bra jobb, eller jag och Nicke hehe.. :) 
Juste Malin skrev nu och sa att våra sadelhängare, krubbor m.m har kommit, så idag får vi skruva.. :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0