Då var hästarna

Då var hästarna motionerade. :) Red bara en kort sväng på Nicke det började snöa och blåsa så mycket.. Men i morgon om det är fint väder så blir det nog lite markarbete i paddocken.. ;)  Har fått bra ordning på sakerna nu i stallet när garderoberna kom upp.. Så i morgon ska jag fixa, har bara ställt in påsarna med sakerna i garderoben så länge.. :) I morgon ska jag och Malin ha en mysig tjejkväll. :) Det ser jag fram emot!
Jag och älskling har gjort kyckling sallad som vi ätit nu ikväll, mumms så gott det va! :) Har inte så mycket mer att skirva om.. Skriver mer i morgon..
Har händelsen i bild framför mig hela tiden som bara inte vill försvinna!! :'( Kan inte sluta tänka på det.  
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon, tack så mycket!:D

2011-03-10 @ 21:11:19
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0