Underbart

God morgon! :)

Idag är jag glad, mycket glad! :D
Igår fick vi äntligen ett svar, och SVARET vart JA!! :D Så nu är det bara att packa o packa. :)
Jag och Malin ska flytta Nicke & Abbe hem till mig. :D Inte helr fel att ha hästarna hemma på gården och inte helt fel heller med ridbana utanför stalldörren! ;) Så nu blir det fullt upp.
Men idag ska Nicke få ett lite återbesök av Kerstin, hon skulle bara kolla igenom honom medans hon ändå ska ha återbesök på Abbe. Så det var ju snällt! :) Ska strax gå till stallet och se om herren vill med ut på en ridtur i fin vädret ;)
Jag och Malin ska iväg på träning med Nicke & Abbe på Lördag.. Först kom jag på att jag ska jobba på Lördag så då sket det ju sig, men nu när jag kolla min kalender så var det vist på Söndag jag skulle jobba haha.. :P
Så nu blir det träning skönt att komma igång, är så pepp nu! :)
Nu ska jag diska och sen gå till stallet.

Hehe lite gamla bilder.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0