Ååh den här dagen kan inte bli bättre

Ååh den här dagen kan inte bli bättre! :D
Återbesöket på Nicke & Abbe gick kanon, ingen av dom behövde någon mer behandling allt var borta! Så skönt att höra. :D Så nu kan träningen sättas igång. Om det går bra i helgen på träningen så kanske det blir att jag anmäler mig till pay and jump i Avesta den 13 Mars.. Det visar sig. ;) Malin ska iaf dit, så jag ska hänga på henne och hjälpa till. :) <3 Nu har jag och Malin flyttat typ alla våra saker till nya stallet, bara sadel,träns och borstar kvar.. I morgon blir det fullt upp, hämta hö,spån och fixa i boxarna. :) Hoppas vi blir klara tidigt så hästarna får flytta in i morgon annars på Torsdag.. :P Sen fick jag reda på en annan kul sak också, min vän Sarah fick lägenheten här som hon kollat på!! :D Så glad för hennes skull! Och att Nicke får träffa sin bästis igen, Heffefiiis! :D Tror dom har saknat varandra! ;)
Nej nu ska jag fortsätta att planera lite.. I morgon kommer världens bästa underbaratse mormor och syster hit och övernattar! <3 Och lilla Mysan, min lilla plutt. :) <3
Tänkte precis lägga upp lite bilder på Nicke & Heffe, men gör det senare..


Kommentarer
Postat av: melinda

sv: hihi :D

ja allt är jättelätt bara man lär sej de ^^

2011-03-01 @ 23:07:17
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0